Polar męski bluza robocza Jacket 501 Malfini Rimeck
Cena regularna:
Cena regularna:
towar niedostępny

Opis
Polar męski reklamowy roboczy Jacket 501 Malfini Rimeck
Wygodny i praktyczny Polar męski reklamowy, roboczy Jacket 501 Malfini Rimeck. Istnieje możliwość wykonania Państwa logo za pomocą haftu na lewej piersi, plecach lub na rękawach. Bluza polarowa to praktyczna i niezawodna odzież robocza. Polar męski roboczy Jacket 501 Malfini zapinany jest na zamek oraz posiada dwie praktyczne kieszenie po bokach. Dolny brzeg polara można regulować za pomocą elastycznego ściągacza. Polar z wykończeniem antypilingowym będzie wytrzymały i sprawdzi się jako odzież robocza w każdej firmie. Na polarze męskim Jacket 501 Malfini możemy wykonać haftowane logo lub dowolne napisy.
Dane techniczne:
- gramatura: 280 gram/m2,
- materiał: Poliester 100 %,
- wykończenie antypilingowe,
- temperatura prania: 40 st.C.
- polar męski z zamkiem kostkowym na całej długości,
- dwie boczne kieszenie zapinane na zamek,
- rękawy z gumką dla lepszego dopasowania,
- izolujący materiał,
- odpowiednik damski 504 Malfini Rimeck.
Gdzie sprawdzi się polar męski Jacket 501 Malfini RIMECK:
- Zakłady pracy, polar roboczy - jako część uniformu lub stroju służbowego z brandingiem,
- Odzież ochronna - bluza robocza, bluza polarowa na której można wykonać haft logo firmowe,
- Gadżet promocyjny - idealny do zaprezentowania zespołu na targach, eventach lub jako upominek dla klientów.
- Artykuły promocyjne - doskonały element zestawów promocyjnych lub prezentów dla partnerów biznesowych.
- Imprezy firmowe - idealna opcja dla pracowników na firmowych eventów, spotkaniach lub konferencjach.
- Czas wolny i rekreacja - idealna na aktywności sportowe, wypoczynek na świeżym powietrzu i inne formy rekreacji.
- Gadżet reklamowy - doskonały do promocji marki lub produktu firmy.
Na każdej odzieży reklamowej i roboczej możemy wykonać haft komputerowy lub nadruk. Szczegółowy opis haftu i nadruku znajdą Państwo tutaj.
TABELA ROZMIARÓW:
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.