Czapka sportowa SPIKE 31800 Promostars
Cena regularna:
Cena regularna:
towar niedostępny

Opis
Czapka sportowa SPIKE 31800 Promostars
Czapka sportowa SPIKE 31800 Promostars to dynamiczny i elastyczny dodatek wykonany z dzianiny single jersey. Dzięki swojej elastyczności doskonale przylega do głowy, zapewniając wygodę noszenia nawet podczas intensywnych aktywności. Sprawdzi się doskonale jako czapka sportowa, ale również może pełnić rolę czapki strażackiej lub roboczej, gwarantując nie tylko komfort, ale także funkcjonalność w różnych warunkach.
Na czapce sportowej SPIKE 31800 Promostars możemy wykonać haft komputerowy Państwa logo z przodu czapki. Możemy wykonać także kolorowy nadruk dowolnej grafiki z przodu czapki lub po bokach. Ze względu na ograniczoną ilość miejsca na czapce, nie jest możliwa realizacja skomplikowanych i dużych grafik. Znakowanie jest możliwe po otrzymaniu grafiki w wysokiej jakości.
Dane techniczne:
- skład: 90% poliester, 10% elastan
- gramatura: 210g/m2
- sportowa czapka wykonana z elastycznej dzianiny single jersey;
-
materiał wewnątrz szczotkowany;
-
ozdobne przeszycie;
-
rozmiar odpowiedni również dla dzieci od 5 lat
Gdzie sprawdzi się czapka sportowa SPIKE 31800 Promostars:
- czapka zimowa - zapewniająca ciepło i komfort podczas chłodniejszych dni i wieczorów,
- czapka reklamowa - skuteczny nośnik reklamy, promujący markę i zwiększający jej rozpoznawalność wśród klientów,
- czapka robocza - zapewniająca pracownikom ochronę przed niskimi temperaturami podczas pracy na zewnątrz,
- gadżet reklamowy - może być rozdawana na różnego rodzaju imprezach promocyjnych, zwiększając świadomość marki i lojalność klientów,
- czapka ochronna - chroniąca głowę przed mrozem i wiatrem podczas aktywności na świeżym powietrzu,
- imprezy firmowe - jako element identyfikacji wizualnej firmy lub jako upominek dla uczestników,
- czapka militarna, wojskowa - idealna dla entuzjastów militariów lub jako element stroju w rekonstrukcjach historycznych,
- artykuł promocyjny - doskonały do budowania wizerunku marki i przyciągania uwagi potencjalnych klientów.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.