Czapka dziecięca z daszkiem CLASSIC KID 31009 Promostars
Cena regularna:
Cena regularna:
towar niedostępny

Opis
Czapka dziecięca z daszkiem CLASSIC KID 31009 Promostars
Czapka dziecięca z daszkiem CLASSIC KID 31009 Promostars to praktyczna i stylowa propozycja dla najmłodszych. Wykonana z poliestru z dodatkiem bawełny, czapka pięciopanelowa zapewnia komfort noszenia i trwałość. Bezszwowy panel na środku czoła dodaje wygody, a regulacja z tyłu czapki umożliwia łatwe dopasowanie do odpowiedniego rozmiaru, co sprawia, że jest to doskonały wybór dla dzieciaków na różne okazje.
Na dziecięcej czapce z daszkiem CLASSIC KID 31009 Promostars możemy wykonać haft komputerowy Państwa logo lub nadruk dowolnej grafiki z przodu lub także po bokach czapki. Na pasku regulującym z tyłu możemy wykonać dowolny napis, np. adres strony www (proszę wpisać tekst w opcjach).
Dane techniczne:
- skład: 65% poliester, 35% bawełna
- gramatura: 160g/m2
- dziecięca czapka z daszkiem wykonana z tkaniny typu twill;
-
zapięcie regulowane na rzep;
-
5 paneli;
-
usztywnienie przedniego panelu;
-
obszyte wywietrzniki.
Gdzie sprawdzi się czapka dziecięca z daszkiem CLASSIC KID 31009 Promostars:
- czapka reklamowa - doskonała do promocji marki lub wydarzenia, zwiększając świadomość i rozpoznawalność firmy,
- czapka robocza - zapewniająca ochronę przed słońcem lub innymi warunkami atmosferycznymi podczas pracy na zewnątrz,
- gadżet reklamowy - który może być rozdawany na różnego rodzaju imprezach promocyjnych, zwiększając świadomość marki i lojalność klientów,
- czapka ochronna - chroniąca przed promieniowaniem UV podczas aktywności na świeżym powietrzu,
- imprezy firmowe - jako element identyfikacji wizualnej firmy lub jako upominek dla uczestników,
- w różnych dyscyplinach sportowych - jako element stroju drużynowego lub dodatkowy element wyposażenia sportowca,
- czapka militarna, wojskowa - idealna dla entuzjastów militariów lub jako element stroju w rekonstrukcjach historycznych,
- artykuł promocyjny - doskonały do budowania wizerunku marki i przyciągania uwagi potencjalnych klientów.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.